Jornada de derrotes al Club Patí Manresa
Els del Bages van lluitar de valent, però no van tenir la sort de cara
Un dels partits disputats en la darrera jornada. Foto: Club Patí Manresa

ESPORTS / Redacció  
18/02/2016 11:35
Els equips del Club Patí Manresa no van estar de sort durant el desenvolupament de la jornada.

Juvenil: CP Congrés, 5 – CP Manresa, 1
En un partit inicialment ben treballat, on a la mitja part s’anava per davant al marcador amb una diferència mínima, a la segona l’equip manresà no ha sabut reaccionar als gols encaixats, cosa que ha deixat una sensació de desfeta.

Alevins: CP Manresa, 7- CH Ripollet, 12
Els manresans han començat fluixos i els de Ripollet ho han aprofitat per fer quatre gols seguits. Però el bagencs no s'han rendit i han aconseguit una remuntada excel·lent (6-5) que han mantingut fins al descans. A la segona part, els vallesans s'han posat les piles i han fet una defensa implacable, un quadrat, que ha dificultat molt les coses a l'atac manresà. Així, han anat caient els gols fins al resultat final de 7-12, però amb la sensació que es podria haver guanyat.

Minis. HP Tona, 2 -CP Manresa, 1
Partit rere partit els petits del club s’estan adaptant a aquest nou grup més complicat. Han lluitat molt durant tot el partit. Han perdut la primera i la segona part per un marge molt ajustat i finalment han guanyat la tercera. La feina va per bon camí!

 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'estació de Rodalies de Manresa estrena nova imatge
L’alumnat sènior d’UManresa descobreix el que s’amaga darrere d’un eclipsi
Sallent i La Trenta-sisena renoven un nou conveni de col·laboració
La Fundació Montepio obre els actes de Sant Cristòfol 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]