El tennis agafa tot el protagonsime en la prèvia de la Llum
La reconstrucció de la pista del 1911 i la inauguració de l'escultura, els punts forts
Inauguració de l'escultura que commemora la primera pista de tennis. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
14/02/2016 11:35
El tennis ha tingut tot el protagonsime en el primer dia d'actes de la Llum, aquest dissabte. I és que l'administrador de les festes d'enguany, el Club Tennis Manresa, va preparar tot una jornada en la qual hi va haver temps per a fer esport, però també per a fer memòria històrica amb la reconstrucció de la que va ser la primera pista que va tenir Manresa als jardins del Casino, el 1911, i amb la inauguració de l'escultura que commemorava aquell pioner terreny de joc, obra de l'artista manresà Jaume Soldevila. A més, ja al vespre, es va inaugurar l'exposició 1965-2015: Del pati del Casino als camps de l'Agulla - 50 anys del Club Tennis Manresa.

Poden veure les imatges de la festa a l'espai Galeries de Fotos d'aquest web.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]