Caprabo ha activat una iniciativa de caràcter social que facilita que entitats socials i administracions públiques puguin personalitzar la gestió de l'ajuda que ofereixen a col·lectius vulnerables. L'objectiu és que els beneficiaris disposin d'una targeta de pagament per poder realizar les seves compres a Caprabo d'aquells productes essencials que més necessitin en cada moment. Jordi Lahiguera, Director de Desenvolupament Corporatiu i Marketing de Caprabo explica que “des de l'inici de la pandèmia per la COVID-19, Caprabo ha rebut un gran nombre de sol·licituds d'entitats socials i administracions públiques interessades en facilitar a la població vulnerable l'accés a productes essencials.
Per això, decidim desenvolupar i adaptar el programa que ja tenim, CapraboAyuda, amb accessos personalitzats”. Compra personalitzada en funció a les necessitats La targeta de pagament desenvolupada per Caprabo funciona com una targeta moneder. És gratuïta i podrà ser recarregada per part de l'entitat o l'organisme públic. Aquesta iniciativa permet que la compra sigui personalitzada i que es puguin adquirir productes específics, com a bolquers, llet infantil, productes frescos, productes d'higiene personal o alimentació en general, segons les necessitats de cada momento.
CapraboAyuda Caprabo ja va posar en marxa el Programa CapraboAyuda l'any 2014 amb l'objectiu d'oferir eines per facilitar les compres de gran volum a les entitats socials i administracions públiques per repartir entre els col·lectius més vulnerables. La companyia realitza, a més, a cada entitat o administració pública una aportació econòmica del 3% del total de la despesa en compra. També, entrega de manera gratuïta les grans compres en els magatzems de les diferents entitats socials o administracions públiques. Caprabo Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959.
Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de Direcció de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals comunicacio@caprabo.es / 93 267 62 62 / www.caprabo.com proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren als supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució en llançar al mercat una app de compra. Caprabo forma part del Grup Eroski. |