Es tractava d'una acció promocional, de caràcter comercial, destinada a connectar destinacions o productes turístics amb agències de viatges o operadors, que treballen tant al mercat espanyol com també mercats internacionals, principalment nord-americà.
Manresa i l'Oller van presentar la seva oferta de productes a dotze agents, que es van mostrar especialment interessats en la ciutat per la seva proximitat amb Barcelona i Montserrat i per la combinació de patrimoni cultural amb l'oferta enològica. En el cas de les agències que treballen amb el mercat nord-americà, es va mostrar interès per Sant Ignasi i el Camí Ignasià, i en la paquetització amb Montserrat. En tots els casos, donada la nova realitat turística arran de la Covid-19, es parla de grups petits, exclusius, buscant destinacions no massificades i nous productes fora de les grans ciutats, que garanteixin el compliment dels protocols de seguretat i ja pensant en segon semestre de 2021.
Aquesta acció no estava prevista dins el Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, que s'ha adaptat i ajustat a les noves necessitats del sector, tant pel que fa a la creació de productes turístics nous com en les accions comercials i de promoció. |