Un detingut per lesions amb arma blanca
Uns joves van ser agredits amb una navalla a l'entorn de la plaça Europa de Manresa.
La Plaça Europa, al barri antic de Manresa.

MANRESA / Redacció  
09/08/2020 11:21
Agents de la Policia Local de Manresa van detenir la matinada de divendres a dissabte un veí de Manresa de 19 anys, amb nombrosos antecedents penals, a qui se l’investiga per un presumpte delicte de lesions amb arma blanca. Els fets van succeir a quarts d’una, quan una patrulla que circulava pel carrer del Carme va ser requerida per uns joves que van explicar que acabaven de ser agredits per un home amb una navalla i que aquest home encara es trobava a la Plaça del Carme. Un dels homes presentava talls a la mà i al braç. Un cop a la plaça, els agents van trobar l’individu en qüestió i, també a la zona, a terra, el mànec i el full trencat d’una navalla amb restes de sang, motiu pel qual el presumpte agressor va ser detingut.
 

Arxivat a: FET DIVERS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



En marxa les obres del nou edifici de la Barnahus de Manresa, amb un pressupost d'1,3 M€
Manresa ho té tot a punt per celebrar una Universitat Catalana d'Estiu gratuïta i oberta
L'Escola de Salut de Súria tanca la seva 5a edició
Nou catàleg d'activitats extraescolars 26-27
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]