Els “Vespres a la Lluvià” tanquen el cicle amb totes les entrades esgotades
La iniciativa de la Fundació Turisme i Fires de Manresa en col·laboració amb l’Anella Verda ha aplegat més de 600 persones a la Torre Lluvià i al seu entorn, deixant paleses les grans potencialitats d’aquest espai patrimonial al bell mig de la natura.
Aquesta iniciativa de la Fundació Turisme i Fires de Manresa amb la col·laboració d’Anella Verda ha estat una de les incorporacions al Pla de Màrqueting Turístic vigent.

MANRESA / Redacció  
02/08/2020 16:04
Ahir, 31 de juliol, va finalitzar la proposta “Vespres a la Lluvià”, que durant nou dies ha omplert el pati de la Torre Lluvià de gastronomia, caminades, música i tastos de vins de la DO Pla de Bages amb un gran èxit de participació. Aquesta setmana les tres activitats proposades han esgotat totes les places, tant la caminada de Dinamic Guies de Muntanya com el concert de dijous del grup Quarts d’Una, amb més de 130 persones, i el tast de Vins Urpina d’ahir, també amb totes les places disponibles venudes.

Un exemple de l’interès que han despertat els “Vespres a la Lluvià” és que en algunes ocasions, com el cas del concert de dijous, va caldre limitar l’entrada a l’espai a les persones que havien reservat prèviament, tancar les inscripcions i anunciar de les localitats exhaurides a través de les xarxes socials de Manresa Turisme. D’aquesta manera, l’organització ha preservat la seguretat de l’acte i el compliment de l’aforament limitat i de les mesures sanitàries vigents.

En total, durant les tres setmanes d’activitat han passat per la Torre Lluvià més de 630 persones, sempre respectant totes les mesures de seguretat que imposa la situació actual. Per aquest motiu, la Fundació Turisme i Fires de Manresa ha realitzat un esforç organitzatiu i de personal per tal de controlar l’aforament, els accessos, la mobilitat i l’ocupació de l’espai amb les distàncies interpersonals pertinents, amb l’objectiu d’aconseguir unes activitats segures per al públic i els visitants.

Aquesta iniciativa de la Fundació Turisme i Fires de Manresa amb la col·laboració d’Anella Verda ha estat una de les incorporacions al Pla de Màrqueting Turístic vigent, que s’ha modificat arrel de la crisi de la Covid-19. Atès l’èxit de participació i la bona acollida de la proposta, que permet redescobrir la Torre Lluvià amb activitats especials i variades al cor de l’Anella Verda, es treballarà per a fer-ne una nova edició el 2021.

Arxivat a: VESPRES A LA LLUVIÀ 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La 25a Festa de la Verema del Bages arrenca dijous i s’obre a tota la comarca amb una trentena d’actes que s’allargaran fins el 4 d’octubre
S'inicia un projecte pioner per a promoure la conservació de la fauna amenaçada del secà
Tres nous casos al Solsonès des de divendres
Sant Fruitós manté els parcs infantils oberts i demana fer-ne un ús responsable
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]