Endesa reobre la xarxa d'atenció presencial pels clients de la Catalunya Central
a estan operatius els punts de servei que hi ha a Manresa, Berga, Igualada i Vic.
El punt d'atenció d'Endesa a Manresa, l'Avinguda dels Dolors.

CATALUNYA CENTRAL / Redacció  
21/05/2020 13:20
Endesa ha reobert al públic la seva xarxa d’atenció al client de tota la Catalunya Central. Ho fa en línia al pla de desescalada establert per les autoritats arran de la crisi sanitària provocada per la Covid-19 i en totes aquelles regions sanitàries que han passat a la fase 1. És el cas també de Girona, Lleida, l’Alt Penedès i el Garraf, que se sumen a la reobertura de centres que es va duu a terme la setmana passada al Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i l’Alt Pirineu-Aran.En concret, la Companyia reprèn l’activitat presencial als quatre punts de servei que hi ha a la regió central: a Berga, Igualada, Manresa i Vic. Tot i així, s’ha incorporat un sistema de cita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat establertes.

Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/citaprevia o https://citaprevia.energiaxxi.com/citaprevia), així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.

Així mateix, també s’han implementat tota una sèrie de mesures preventives contra la Covid-19, des de mampares de protecció en els lloc d’atenció personal, mascaretes, guants o gels hidroalcohòlics, fins a control d’accés i circulació dins dels establiments, accés preferents a clients majors de 65 anys i cartells informatius, entre d’altres. Aquestes mesures d’higiene i seguretat es basen en tres eixos:

Durant tot el període de confinament Endesa ha atès els seus clients a través dels canals digitals i telefònics, els quals continuen actius de forma habitual. Així, els clients disposen de la web i de dos telèfons gratuïts per a l’atenció comercial en funció de si es té contractat el mercat regulat (800 76 03 33) o el mercat lliure (800 76 09 09).

Arxivat a: ENDESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L’Ajuntament de Manresa s’afegeix als 10 dies de dol per les víctimes de la Covid-19
Els cursos d'idiomes intensius d'estiu del Servei d'Idiomes d'UManresa s'impartiran online
La reobertura del Parc de l’Agulla s’ha previst pel dia 1 de juny
Ferran Costa és presentat com a nou director esportiu del Manresa
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]