Neix un aparador en línia per donar visibilitat al petit comerç i l’hostaleria del Solsonès i Cardona
S’hi han adherit més d’una setantena d’establiments, una xifra que va creixent.
Es tracta de fer arribar més fàcilment a la població propostes, productes i ofertes del petit comerç de Solsona i Cardona.

SOLSONÈS / Redacció  
03/05/2020 16:24
Des d’avui mateix una nova plataforma digital aglutina la presència a la xarxa dels comerços, serveis, bars i restaurants del Solsonès i Cardona. Acaba de posar-se en marxa Aparadorsenlinia.adlsolcar.cat, un projecte de l’Agència de Desenvolupament Local per donar visibilitat al petit comerç i l’hostaleria en un moment crític per a molts establiments i, alhora, facilitar als consumidors la cerca d’aparadors virtuals.
 
Es tracta de fer arribar més fàcilment a la població propostes, productes i ofertes del petit comerç. Es convida els internautes a passejar pels aparadors virtuals, contactar amb els establiments i fer-hi reserves. Hi tenen cabuda tot tipus de petits negocis: des de botiges de roba i complements, cosmètica i perfum, plantes i flors i lleure, fins a centres d’estètica, bellesa i perruquera, llibreries i papereries i bars i restaurants, entre d’altres. Ja s’hi ha adherit més d’una setantena d’establiments, una xifra que va creixent. El cerques es poden fer per tipus d’establiment, localitat i aplicacions en línia.  
 
Més enllà del confinament
Aquest projecte, que té la col·laboració de les UBIC de Solsona i Cardona, les associacions empresarials, el Gremi d’Hostaleria del Solsonès i l’Associació Turisme Vall de Lord, consta del nou web, un vídeo promocional i una campanya de difusió a diferents xarxes socials. L’origen rau en el complex escenari al qual han de fer front els petits negocis amb la crisi generada pel coronavirus. Malgrat això, aquesta plataforma tindrà continuïtat més enllà del període de confinament.
 
El tracte personalitzat, la col·laboració amb les activitats dels pobles i la seva dinamització social, el veïnatge de les persones que s’hi dediquen, així com l’oferta de productes de proximitat i la contribució a la distribució de la riquesa són alguns dels arguments en què se sustenta l’objectiu d’aquesta campanya de donar suport a la continuïtat del petit comerç.
 

Arxivat a: SOLSONES   BAGES   CARDONA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La UVic-UCC guanya 10 posicions i passa a ocupar el vintè lloc en el Rànquing CyD
El Festival Internacional de Música Clàssica de Sant Fruitós es celebrarà adaptant-se a la situació actual
La Catalunya Central entra a la fase 2 del desconfinament
Sílvia Bel, aquest dimecres al Pessics de Vida
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]