Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
A partir d’aquesta setmana, l’equip d’atenció turística de Manresa anirà identificat amb roba de la marca manresana Killing Weekend. Es tracta, en primer lloc, d’una samarreta negra, amb una franja a l’esquena amb un muntatge amb fotografies de Manresa, el logotip de Manresa Cor de Catalunya a una màniga i les lletres “Manresa 08240x”al frontal. En segon lloc, els guies i informadors portaran una armilla també negra, amb el muntatge fotogràfic a la caputxa i l’interior, el logotip del Cor de Catalunya a una butxaca i les lletres “Manresa 08240x” a l’esquena. El procés de treball va començar fa uns mesos, quan davant la voluntat de potenciar la imatge corporativa de Manresa Turisme, es va decidir crear unes peces de roba identificatives per a l’equip i es va apostar per fer-ho amb una marca manresana de renom com és Killing Weekend. Killing Weekend és una marca de moda que treballa d'una manera creativa i conscient, per aportar a la comunitat un producte dissenyat i produït d'una manera responsable. L’estrena oficial de la roba es farà durant les pròximes Jornades Gastronòmiques del Camí Ignasià, el 22 i 23 de novembre i en les visites guiades previstes a partir d’aquesta setmana. El disseny de la roba, a més, servirà per començar a treballar una línia de productes de marxandatge turístic.