Els espanyols estan cansats d'haver de protegir les seves dades
La privacitat està més que mai en risc i el més increïble és que els usuaris ja donen la batalla per perduda. Això és el que Kaspersky ha deduït d'una recerca en la qual l'empresa també ha creat un nou concepte: "fatiga de privacitat". En definitiva, aquest nou terme defineix aquella sensació per la qual desistim de protegir les nostres dades persones de manera conscienciosa perquè ja pensem que és impossible evitar que la informació relativa a la nostra persona sigui venuda a tercers.

TENDÈNCIES / Tecnonews / AMIC   
10/11/2019 08:33
La recerca va més enllà i deixa dues dades preocupants. El 44% dels usuaris espanyols vendria les seves dades personals pel que podem deduir que la meitat preferiria almenys tenir el control econòmic de la informació que es difon sobre si mateixos en la xarxa.

El segon dels elements que posa sobre la taula aquest estudi revela que les dades es venen en internet a un preu baixíssim. Segons l'investigador de Kaspersky Dani Creus, el preu de les dades personals es ven en lots a empreses com Netflix o Spotify i el preu depèn de la qualitat de la informació. Així, Creus explica el cas de 871 credencials de targetes de crèdit que es venien a 12 dòlars totes elles.

Arxivat a: DADES   SEGURETAT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Alerta pel temporal de neu a cotes baixes i les ventades
El BAXI Manresa cau dempeus a Bilbao en una pista difícil
El Manresa empata amb el Figueres en l'inici de la segona volta
Gemma Puig parla del canvi climàtic a Manresa
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]