Servei d'atenció domiciliària per a persones amb poca autonomia
L’Ajuntament de Sallent posa en marxa el Servei d’Atenció a l’Entorn Domiciliari (SAED), un conjunt de serveis organitzats i coordinats per professionals qualificats per donar la millor atenció a les persones amb poca autonomia realitzant funcions assistencials, educatives, preventives i socialitzadores al domicili de l’usuari.
Imatge del Llobregat de Sallent amb el poble en segon pla.

SALLENT / Redacció  
29/05/2018 13:02
L’Alcalde de Sallent, David Saldoni, remarca que “l’objectiu principal que s’ha marcat el consistori sallentí és que tota la gent amb problemes d’autonomia personal pugui estar a casa el màxim de temps possible amb condicions òptimes”. Per aconseguir-ho s’ha creat el SAED, que oferirà uns serveis semblants als que pugui oferir una residència. La finalitat és prestar suport personal i social, atenció i ajuda tant en l’àmbit personal com a l’entorn de la llar per garantir el benestar de les persones.
 
La tipologia de serveis és diversa. El SAED s’ha desenvolupat per cobrir les necessitats dels veïns i veïnes de Sallent que requereixen atenció personalitzada per manca d’autonomia personal, dificultats de desenvolupament o amb problemàtiques familiars especials que no els permeten realitzar les activitats bàsiques de la vida diària. Persones grans, persones amb dependència, infants, o famílies que necessiten suport.
 
Alguns d’aquests serveis, que l’Ajuntament prestarà amb professionals propis i amb col·laboració d’altres professionals del municipi que vulguin aportar els seus serveis, són suport a la higiene i cura personal, ajudar a llevar-se, vestir-se, suport en l’alimentació o acompanyaments al metge. Servei d’auxiliar de la llar; neteja de la llar, compres domèstiques, acompanyaments fora de la llar. I servei de teleassistència, servei d’àpats a domicili, servei de bugaderia, arranjament d’habitatges, grups de suport emocional i ajuda mútua i tallers d’estimulació cognitiva.
 
Amb aquest servei, el consistori vol contribuir d’una forma important al benestar de les persones que més ho necessiten comprometent-se a prestar un servei de qualitat centrat en la persona i l’entorn de la llar.
 
Per a rebre el Servei d’Atenció a l’Entorn Domiciliari cal una valoració professional del departament de Benestar Social que faci l’estudi personalitzat i activi la realització del servei. Per sol·licitar algun d’aquests serveis podeu demanar una cita a l’Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà trucant al telèfon de l’Ajuntament 93 837 02 00, o bé, enviant un correu electrònic a ssocials@sallent.cat.
 
Per a més informació podeu consultar el díptic adjunt i podeu assistir a la sessió informativa oberta que tindrà lloc dimarts 5 de juny a les 17:30h a l'auditori de l'Escola de Música.
 
 
 

Arxivat a: SALLENT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):




"Com cada nit" al pla de Lledoners
El BAXI Manresa fa un partit vistós i cau davant el Limoges CSP
Servei d’assessorament jurídic laboral on-line per als associats
Un 10% dels usuaris del patinet elèctric abans circulaven en cotxe o moto a Barcelona
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]